El Col·legi d'Agents Comercials se suma al Manifest #RESCATXPIMES #RESCATXAUTÒNOMS

rescat13112020

Transcorregut més de mig any des de l’inici de la pandèmia de la Covid-19 i després de tres mesos de confinament domiciliari i múltiples restriccions, les empreses i els autònoms afrontem una nova etapa de tancament administratiu d’una àmplia majoria d’activitats. Davant d'aquests fets, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques se suma al Manifest #RESCATXPIMES #RESCATXAUTÒNOMS.

El Col·legi de Girona celebra el Dia de l'Agent Comercial

pantalla obertura COAG web

Avui celebrem el Dia de l’Agent Comercial. Aquest és el nostre dia!, una trobada anual que històricament es duu a terme en el marc de la Fira de Mostres de Girona, i que vol posar l’accent en la importància de la figura de l’agent comercial i de l’autònom en l’activitat econòmica. Aquest any, degut a la pandèmia de la Covid-19, no el podem celebrar a la Fira de Mostres però de la mateixa manera que altres anys, el col·legi de Girona, els representants de col·legiació i les autoritats de la ciutat hem volgut celebrar-ho amb unes paraules dirigides a tots els professionals de la venda que formem part del col·lectiu.

Continuar llegint

El col·legi inicia un projecte de formació en direcció d'equips comercials amb IES gironins

10 2020 MIGUEL IBÁÑEZ 2

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques ha iniciat un projecte de col·laboració amb IES gironins per contribuir a la formació en direcció d'equips comercials, des de l'experiència d'agents comercials col·legiats i col·legiades. La primera intervenció s'ha dut a terme avui a l'IES Santa Eugència, amb l'alumnat d'FP del mòdul 3x2 de Màrqueting i Publicitat. La formació, en aquest cas, ha anat a càrrec del consultor Miquel Ibáñez.

Continuar llegint

El Col·legi d'Agents Comercials Girona, al servei dels seus col·legiats/des. Escolteu-los!

carles captura

Del 28 d'octubre a l'1 de novembre, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona haguéssim estat a la Fira de Mostres de Girona, fent promoció dels serveis col·legials i dels col·legiats i col·legiades al Saló de l'Emprenedoria. L'actual context de pandèmia no ens ho ha permès però hem volgut estar aquests dies entre vosaltres de la millor manera possible, a través dels nostres col·legiats i col·legiades, d’aquells que amb el seu testimoni donen veu a la col·legiació i al sentit de ser del nostre gremi, que treballa per donar servei i suport als professionals de la venda que creuen en la força de col·lectiu. Escolteu-los!

Vacances d'estiu del Col·legi d'Agents Comercials de Girona

vacances

El proper dilluns 3 d'agost marxem de vacances d'estiu!. Tornarem el dilluns 1 de setembre, amb energies i amb ganes de continuar treballant per a vosaltres, els col·legiats i col·legiades. No obstant, si teniu cap urgència professional us podeu posar en contacte amb nosaltres i us atendrem.