Campanya “Quota Zero” de la col·legiació dels Agents Comercials

Plan Cuota Cero Web Banner 1920x730

Amb l’objectiu de facilitar a tots els agents comercials el retorn a l’activitat amb totes les garanties possibles, el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona s’ha adherit a la campanya “Quota Zero” del Consell General de Col·legis d’Agents Comercials d’Espanya. D’aquesta manera, des d’ara i fins el 30 de setembre, els professionals de la venda que encara no estiguin col·legiats podran fer-se’n amb una quota d’entrada totalment gratuïta.

Continuar llegint

Taula rodona "Dones agents comercials. Els pros i els contres d'una de les professions amb més futur"

imatge per web portada

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques durà a terme el proper 15 de juliol el primer acte d'un programa dedicat a les dones agents comercials, organitzat amb motiu de la posada en marxa del Pla de foment de la incorporació de les dones a la col·legiació. En aquesta primera ocasió, l'acte tindrà format de taula rodona i comptarà amb la participació de tres dones exponents de la professió: Maria Rosa Agustí, Ingrid Bendek i Maribel Ribera. La taula se celebrarà a la seu del col·legi, a les 18.00 hores.

Continuar llegint

Decàleg del GIG per ajudar a la reactivació de l’economia des dels ajuntaments

GIG

El Grup Impuls per Girona, integrat per les Cambres de Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols, Foeg, Pimec Girona i el Fòrum Carlemany, ha recollit iniciatives de les seves entitats per tal de confeccionar un decàleg de propostes per als ajuntaments gironins. La iniciativa s’ha presentat al President de la Diputació, Miquel Noguer, en una reunió virtual de la mà dels presidents de les entitats que conformen el GiG, per tal d’unificar criteris i aprofitar les aportacions de la corporació.

Continuar llegint

Nou acord amb CEPSA per als agents comercials col·legiats

TARJETA CEPSA STAR DIRECT 1 1
Els Agents Comercials Col·legiats poden obtenir un descompte de fins a 12,60 cèntims per litre amb la targeta Starresa Direct a la xarxa d'estacions de servei de CEPSA, des de l'1 de juny i fins a final d'any. Cepsa vol unir-se així a les mesures que el Consejo d'Agents Comercials d'Espanya està impulsant per ajudar els milers de col·legiats. Els agents comercials col·legiats d'Espanya van a obtenir un 25% més de descompte en el consum de carburants en el seu retorn a l'activitat i als desplaçaments, gràcies a l'acord assolit pel Consell General d'Agents Comercials d'Espanya amb CEPSA.

Sobre ERTES: nous aclariments de la Tresoreria General de la Seguretat Social

preview lightbox REAL DECRETO 1

La Tresoreria General de la Seguretat Social ha emès el 5 de juny de 2020 el Butlletí RED 14/2020, que complementa els butlletins anteriors números (11, 12 i 13/2020), interpretant determinats aspectes relacionats amb el Reial decret llei 18/2020 sobre el contingut de les declaracions responsables que han de ser comunicades a la TGSS respecte de l’inici de la situació de força major parcial.

Seminari web sobre mesures de prevenció per als agents comercials #Fase1

Captura de pantalla 2020 05 08 a las 14.21.24
El Consell General d'Agents Comercials i la mútua Asepeyo han organitzat un seminari web (webinari) sobre les mesures de prevenció i salut laboral per als agents comercials, amb motiu del pla de desescalada anunciat pel Govern que portarà la reobertura dels comerços en totes les comunitats autònomes que passin a la fase 1. Es durà a terme el 13 de maig.