Per complir amb la normativa definida a la Llei 34/ 2002, del 11 de Juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, indiquem a continuació les dades d’informació general d’aquesta pàgina web:

Titular: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG)
Domicili:   C/ Nou, n. 8, principal quarta, 17001 Girona
Telèfon: 972 22 27 40 ·
Fax. 972 22 27 80

PROPIETAT INTELECTUAL
Tots els continguts, incloent-hi els textos, les imatges, els documents sonors i qualsevol altre material, són propietat del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). Es reserven tots els drets d'explotacio.

Per tant, queda prohibida la reproducció, retransmissió, còpia, cessió o difusió total o parcial del contingut d'aquest pàgina web sense autorització expressa i per escrit del titular.

RESPONSABILITAT DELS CONTINGUTS I ELS ENLLAÇOS
El Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG) no assumeix la responsabilitat de les infraccions en que puguin incòrrer els usuaris o dels danys i perjudicis causats per l'ús d'aquesta web i es reserva el dret d'actualització i modificació de la informació sense previ avís.

COACG tampoc assumeix la responsabilitat del contingut, veracitat i/o possibles errors als enllaços als quals es pot accedir a través de la nostra pàgina web. L'única finalitat dels enllaços és la de proporcionar als usuaris l'accés a una informació que pot ésser del seu interés.