Els màxims representants de la professió dels Agents Comercials es donen cita a Girona.

Els representants màxims de la professió dels Agents Comercials s'han donat cita aquesta setmana a Girona per celebrar les reunions més importants i destacades de l'organització col·legial.

El 22 de maig, la seu del Col·legi d'Agents Comercials de Girona ha allotjat la reunió del Patronat de la Fundació dels Agents Comercials, mentre que el 23 de maig els presidents dels col·legis de tot el país s'han donat cita a l' Assemblea General del Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC) .

En totes dues reunions, s'han analitzat temes decisius per al present i el futur de la professió i de l'organització col·legial que l'empara i representa, una professió que contribueix a la generació de 55.000 milions d'euros al nostre país a través de la seva tasca d'impuls a les vendes de les empreses que representen.

A més, el Col·legi va acollir la celebració d'un homenatge pòstum a Joaquim Ruhi i Tusell, qui va ser president del Col·legi gironès i del CGAC. El president d'honor del Col·legi de Girona i secretari general del CGAC, José Alejandro Blanco de Lara, va lliurar una placa commemorativa als seus fills en reconeixement a la tasca feta per Ruhi a l'impuls de la col·legiació.

El president del CGAC i de la Fundació, Francisco Manuel Maestre, ha volgut agrair al president de Girona, Lluis Font, la seva invitació i càlida hospitalitat, així com la seva dedicació perquè tots els actes previstos s'hagin desenvolupat amb èxit a la ciutat catalana.

Després de les reunions celebrades l'any passat a Santiago de Compostel·la i Càceres l'any passat, ara ha tocat el torn a Girona, responent a la invitació del Col·legi. Maestre ha recordat la necessitat de continuar deslocalitzant i descentralitzant les reunions que habitualment es celebraven a Madrid per “apropar l'organització col·legial als Col·legis de tot Espanya”.