Dimarts, 12 Març 2024 09:43

• País: España
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: http://www.laeski.com
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa d'esdeveniments corporatius, esdeveniments exclusius per empreses. Som organitzadors d'experiències. Tenim tres formes generals de treballar amb el client final: · Gestió integral de l'esdeveniment que es vulgui realitzar, sigui per proveïdors, clients, treballadors... Celebracions, teambuildings, fires, congressos, demostracions de productes, etc. · Externalització del departament d'esdeveniments de mitjanes i grans empreses que donin a terme un nombre d'esdeveniments elevat. Siguin petites reunions com esdeveniments més complexes. · Realització d'activitats en concret, en dies i hores determinades.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Perfil de l'agent comercial: Comercial autònom coneixedor del mercat gironí i també, barceloní. Persona orientada a la venda de serveis i productes a empreses (B2B). Persona coneixedora del sector dels esdeveniments, o bé tenir alguna noció.
  • Condicions que ofereix: · Oficina física per oferir reunions presencials o videotrucades · Telèfon mòbil amb línia, si és convenient · Comissions i incentius interessants · Suport constant i formar part de l'equip
  • Altres observacions: Els nostres clients són departaments de màrqueting, RRHH o directius de mitjanes i grans empreses entre Girona, Barcelona i Madrid. Estem acostumats a treballar en tot el territori segons convingui l'esdeveniment.