Dilluns, 22 Mai 2023 07:11

11/23 Empresa familiar d' injecció de plàstic busca representant a zona Catalunya

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Codi postal: 17001
  • Comarca: GARROTXA
  • Comunitat autònoma: CATALUNYA
  • País: España
  • Telèfon fix: 972202040
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: WWW.PLASTECCA.COM
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Servei injecció de plàstic sota plànols (subcontractació)
  • Sector: Productes químics i plàstics
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Es busca agent comercial amb experiència en sector plàstics preferiblement o altres serveis de subcontractació que busqui una col.laboració a llarg plaç. Persona autónoma, responsable, resolutiva,de caràcter obert i positiu amb ganes d'iniciar un nou projecte . Es valorarà experiència
  • Condicions que ofereix: S'ofereix un contracte amb retribució fixa més incentius.Es preveu un 75% del temps de treball a l'oficina (o casa- a convenir) i la resta de visites a client. Possibilitat de incorporar agent multicartera o exclusiu.
  • Altres observacions: En el cas d'agent multicartera es valorarà que la resta d'empreses representades siguin de sectors que puguin portar inèrcies amb els serveis oferts.