Dimecres, 15 Març 2023 13:07

• País: España
  • Telèfon fix: 9720202040
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: http://ledsgame.com
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: El nostre producte es un Marcador intel·ligent per a Pàdel /Tenis únic al mercat en aquests moments . Es un producte que ja estem distribuint i estem buscant agents comercials per poder buscar tant clients finals com distribuïdors en l'àmbit de Catalunya, el resta de l'estat i també fora a mercats internacionals. Es un producte que tant el desenvolupament informàtic i programació con la fabricació la fem nosaltres .
  • Sector: Oci
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Estem buscant algun agent relacionat amb el mon del Pàdel si es possible o sinó en el mon esportiu en general.
  • Condicions que ofereix: Un percentatge de les nostres vendes a concretar
  • Altres observacions: Es un producte totalment innovador en el sector del Pàdel que en aquest moments està en plena expansió en tots els mercats , es una oportunitat única ja que som els primers fabricants d'aquest producte amb aquestes característiques , a més podem ser molt competitius amb un producte de molta qualitat. Estem innovant cada dia per poder ser referencia mundial.