Dimecres, 18 Gener 2023 13:33

• Comunitat autònoma: Catalunya
  • País: Espanya
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: http://horanova.cat
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Venda de publicitat offline i online d'un setmanari comarcal de la zona de l'Alt Empordà.
  • Sector: Màrqueting i comunicació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: - Experiència en treballs comercials per objectius. Inicialment, s'assignarà la continuïtat de cartera de clients ja existents. - Total autonomia en la gestió de la venda de publicitat. - Ganes de treballar i de créixer professionalment. - Persona autònoma, responsable, organitzada i amb iniciativa. - Facilitat de comunicació. - Es requereix que la persona seleccionada estigui inscrita en el RETA.
  • Condicions que ofereix: Comissió per vendes i assignació de cartera de clients ja existent.
  • Altres observacions: El nombre de vacants és entre tres i quatre persones.