Dimecres, 14 Desembre 2022 10:55

Agent Comercial per Gestories, Immobiliàries, Serveis Jurídics, Emprenedors o Empresaris.

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agenst Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Programa de benestar i fidelització, per a particulars. Business Partner per a gestories, immobiliàries, serveis jurídics i empreses. El Programa Bárymont Partners està pensat per aquelles persones, empreses o entitats interessades a generar benestar econòmic per a si mateixos i per a les persones que els envolten, generant ingressos i amb accés a ofertes de productes, sortejos, viatges, programes d'estalvi, descomptes, etc.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Condicions que ofereix: Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222
  • Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional.