Dimecres, 23 Febrer 2022 10:50

Agent Comercial autònom dins el sector hostaleria

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou,8 principal 4rta
  • Codi postal: 17001
  • Comarca: Girona
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa MyChefTool de Santa Coloma de Farners (Girona) dedicada a aportar solucions digitals i venta de productes d'alimentació, begudes, parament i utillatge per l'hostaleria busca agents comercials autònoms per les diferents províncies de Catalunya i Balears (Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida, Balears).
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: - Professional autònom - Experiència en vendes dins canal de l’hostaleria (bars, restaurants, hotels, etc…) - Persona amb clara vocació comercial i do de gens
  • Condicions que ofereix: - Una àmplia oferta de productes i serveis de gran valor per clients del canal HORECA que permetran augmentar la facturació mensual de l'agent comercial. - Fidelització de la clientela donat el caràcter innovador i digital dels productes i serveis que s'ofereixen. - Comissions mensuals sobre cadascuna de les vendes directes i indirectes de tots els clients assignats a l’agent. - Formació sobre els productes/serveis que s'ofereixen a càrrec de l'empresa (en cas de ser necessari). - Exclusivitat de clients assignats a l’agent.