Dilluns, 17 Mai 2021 18:59

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Som dels pocs fabricants d'equips d'ozó i purificadors d'aire a España, només treballem per professionals i empreses oferint una desinfecció o eliminació de qualsevol mal olor.
  • Sector: Productes químics i plàstics
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Estem buscant el primer comercial que incorporarem a l'empresa, necessitem una persona amb ganes de créixer dintre de aquesta, amb ganes de treballar i bona actitud.
  • Condicions que ofereix: Les condicions salarials per començar els primers mesos seran un petit fix mes comissió per equip venut, si veiem que la persona es apta per l'equip ens agradaria incorporar-lo a l'equip amb nòmina mes comissió.