Dilluns, 12 abril 2021 17:40

Venda d'equips purificadors d'espais interiors

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Codi postal: 17001
  • Comarca: Gironés
  • Comunitat autònoma: Catalunya
  • País: España
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Ana López Fons
  • Productes a representar: Equips per a purificar ambients interiors. Clients objectiu: óptiques, perruqueries, llibreries, queviures, carnisseries, farmàcies, escoles idiomes, centres educatius, autoescoles, oficines de tot tipus, cafeteries i restaurants, gimnassos, botigues de roba,... i totes les llars.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Estudis fins a Batxillerat o CGM, castellà i català, coneixements bàsics d'informàtica. Zona: Girona i província.
  • Condicions que ofereix: Contracte mercantil. Retribució: comissions sobre vendes. No hi ha sou fixe ni es paguen dietes ni desplaçaments.
  • Altres observacions: Estem montant una xarxa comercial a nivell nacional, hi ha possibilitats reals de futur professional i d'entrar dins la plantilla de l'empresa.