Dimarts, 16 Febrer 2021 14:49

Ref. 17325 · Comercials per al sector tecnològic, electrònica de consum, fotografia, món outdoor

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Comarca: Girona
  • Telèfon fix: 972 2020440
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa importadora i distribuïdora de el sector tecnològic, electrònica de consum, fotografia i outdoor, necessita a nivell nacional agents comercials. La nostra línia de productes: Outdoor prismatics, ulleres de llarga vista, brúixoles podòmetres, astronomia: telescopis i prismàtics, ciència: microscopis, lupes, comptafils ... Foto i vídeo, gadget electrònica de consum, mobilitat urbana: patinets elèctrics, telefonia mòbil: accessoris dispositius mòbils , programari de Arxiu i Impressió Els nostres productes poden anar dirigits als següents sectors: Optiques, Foto-vídeo, Sport: nàutiques,, surf, muntanyisme, agrupacions esportives ..., armeries: caça i pesca, astronomia, centres observatoris, botigues de joguines, llibreries tècniques, empreses de promoció , B2B ensenyament, escola i universitats, electrodomèstics, centres oficials: ajuntaments, creu roja, bombers ...
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: El candidat ha de tenir coneixements bàsics d'eina ofimatica, coneixements de el sector i cartera de clients.
  • Condicions que ofereix: Tipus contracte: Mercantil
  • Altres observacions: Estudis: C.O.U. Idiomes: CASTELLÀ Coneixements informàtics: BASES DE DADES (Acces...)