Dimarts, 16 Febrer 2021 14:20

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Productes de manteniment d'instal·lacions i personal.
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Vols augmentar els teus ingressos o canviar de sector? Ets honest amb els teus clients? ¿La teva activitat comercial està relacionada en tallers, responsables de manteniment, ajuntaments, compres, ...? Per ampliar els ingressos amb una empresa honesta com tu i coneix la seva àmplia gamma de productes químics dirigits al manteniment, neteja, desinfecció d'instal·lacions i personal. Som un petit equip de 16 venedors a Espanya i volem seguir creixent.
  • Condicions que ofereix: Tipus contracte: Mercantil Zona: CATALUNYA Article: PRODUCTES QUÍMICS INDUSTRIALS, MATERIES TRANSFORMADES, QUÍMIQUES, PRODUCTE ACABAT DROGUERIA, PRODUCTES NETEJA Estudis: E.G.B. / ESO Idiomes: CATALÀ i CASTELLÀ Coneixements informàtics: OFIMÀTICA (Word, Excel, Power Point, e-mail...)