Dimarts, 16 Febrer 2021 13:32

Ref. 17330 · Comercial autònom per a projectes claus en mà i automatització en la indústria.

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa especialitzada en oferir serveis globals i projectes claus en mà d'alt valor, per a la indústria, els nostres serveis abasten: instal·lacions, construcció i serralleria i també un producte molt especialitzat que és l'automatització de processos, la modernització de maquinària i el disseny i fabricació de maquinària a mida.
  • Sector: Gran maquinària
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: La persona que busquem ha de tenir experiència en el sector industrial. Estem buscant un comercial autònom per expandir els nostres serveis a la zona nord de Castelló, sud d'Aragon, i províncies de Tarragona, Lleida i Barcelona. ESO Idiomes:CASTELLÀ, CATALÀ Coneixements informàtics OFIMÀTICA (Word, Excel, Power Point, e-mail...)
  • Condicions que ofereix: Tipus contracte: Mercantil Grans comissions per venda i podem parlar d'exclusivitat per zones depenent del candidat.