Dijous, 14 Novembre 2019 16:19

Busquem Agent Materials Construcció/ Producte Innovador (poliuretà, impermeabilització líquida)

Dades de la oferta

• Nom/raó social: EAGLE Waterproofing Ibérica SL
  • CIF: B67298943
  • Domicili de l'empresa: P.I. Catex-Molí, Sector E, nau 1
  • Codi postal: 08640
  • Comarca: Baix Llobregat
  • Comunitat autònoma: Catalunya
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 937945225
  • Mòbil: 608213181
  • Web de la empresa: http://www.eaglewib.com
  • Persona contacte: Gemma Mogas
  • Productes a representar: Productes d'impermeabilització líquida d'alta gama: - ULTRAFLEX, Membrana de poliuretà, certificat W3 (+25 anys): www.ultra-flex.com - AQUAPOL, Revestiment impermeable instantani apte per a suports mullats: www.aquapolwaterproofing.com - DUAL FUNCTION, Membrana elastomèrica, impermeabilització cobertes industrials, anticorrosiu per estructures metàl·liques. I altres innovacions que aniran ampliant el portfoli actual. Som la filial d'un grup multinacional britànic amb seu a Barcelona (Olesa de Montserrat), líder de vendes (top 3 del mercat) a Anglaterra amb presència internacional a Estats Units, Amèrica Llatina, Nova Zelanda, França, Tailàndia, etc... Els nostres productes són innovadors i representen un avenç en els sistemes actuals d'impermeabilització líquida de tot tipus de cobertes i zones aquàtiques. Tan industrials com domèstics i en obra nova i rehabilitació.
  • Sector: Construcció i obres públiques
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem un agent autònom, amb experiència comercial en el sector dels materials de construcció, habituat a visitar magatzems de construcció i distribuïdors de pintures, i amb possibilitats d'atendre també grans aplicadors de sistemes d'impermeabilització. A Girona ja hi tenim un parell de clients (aplicadors) i acord amb una cadena de distribució (amb 22 botigues) per abastir el mercat.
  • Condicions que ofereix: Comissions sobre vendes (8% sobre l'import net de vendes). Preu mig dels productes 80 eur