Dimarts, 24 Setembre 2019 16:41

AGENTS COMERCIALS PER EMPRESA DE TELECOMUNICACIONS

Dades de la oferta

• Nom/raó social: MKT PORTOLES S.L.
  • CIF: B55325690
  • Domicili de l'empresa: Av. Sant Narcís, 24
  • Codi postal: 17005
  • Comarca: Gironés
  • Telèfon fix: 972283034
  • Web de la empresa: http://
  • Persona contacte: Rona Milian
  • Productes a representar: Connexió a internet. Alternativa a la fibra óptica per zones rurals o aïllades amb mala o innexistent connectivitat per cable.
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem 2 agents comercials preferiblement un home i una dona. D'entre 30 i 40 anys. Responsables i amb motivacions econòmiques. A ser possible amb experiència en telecomunicacions. Carnet i vehicle propi.
  • Condicions que ofereix: LLoc de treball amb ordinador, telèfon, app.... Quilometratge i dietes. Gestió de cartera de clients d'entrada diària a través de campanyes de marketing actives. Sou fixe més importants comissions en funció d'objectius.
  • Altres observacions: Àrea de treball Girona Província. Preferiblement treballador autònom. Jornada completa