El col·legi de Girona acull la primera reunió del Consell Català d’Agents Comercials

Aquest dimarts 17 de gener, el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona ha acollit la primera reunió plenària de l’any del Consell de Col·legis d’Agents Comercials de Catalunya. Reunits en assemblea, els representants dels col·legis catalans que integren l’ens (Barcelona, Lleida, Manresa, Reus, Sabadell, Tarragona, Terrassa, Tortosa, Valls i Girona) han oficialitzat la incorporació del nou president del col·legi gironí, Lluís Font, a la junta de Govern del consell. Durant la trobada de treball s’han tractat i debatut els temes que afecten al col·lectiu i s’ha posat fil a l’agulla en el calendari 2023 que marcarà les accions prioritàries per aquest any.

consell 2El Consell de Col·legis d’Agents Comercials de Catalunya es va crear al 1984 amb l’objectiu de treballar conjuntament per defensar els interessos dels col·legiats i col·legiades al territori i vetllar per la professió, per enfortir així la col·legiació i el col·lectiu catalans. Un dels seus fundadors fou precisament el president del Col·legi d'Agents Comercials de Girona en aquell moment, Joaquim Ruhi, primer president del consell català. Actualment, l'organització està presidida per Pilar Pàmpols.

Un cop tancada l’agenda de treball de la jornada, l’ordre del dia ha continuat amb una visita guiada pel barri vell de Girona.