El Col·legi d'Agents Comercials present a la Fira de Mostres de Girona 22

Fira 22 triat quadrat general insta BREl Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques estarà present del 28 d'octubre a l'1 de novembre, a la Fira de Mostres de Girona 2022,  la fira multisectorial més gran de la província de Girona, amb prop de 400 expositors, més de 80.000 visitants i prop de 100 activitats. Aquest any, el gremi professional posa a disposició dels professionals de la venda un estand específic (núm. 177) com a punt de treball, negoci i trobada del sector, amb l'objectiu de promoure la professió i la seva activitat, alhora que divulgar l'ampli ventall d'avantatges i serveis que ofereix.

Durant els dies de la fira, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona durà a terme un programa d'actes dissenyats a mida per a la col·legiació.  Entre d'altres destaquen:

DISSABTE 29 D'OCTUBRE: DIA DE L'AGENT COMERCIAL

El dissabte 29 d'octubre, la col·legiació celebrarà el Dia de l'Agent Comercial, diada tradicional de trobada del col·lectiu a la Fira de Mostres. Aquest any, la trobada pren embranzina després de dues edicions marcades per la pandèmia i es projecta com una festa per als col·legiats i col·legiades.

12.30 A l’entrada del Palau Firal hissada de la bandera col·legial,
 acompanyats dels col·legiats/des, així com de representants de la col·legiació i de les institucions gironines.
Tot seguit, acte institucional a l’espai de la Llotja de Contractació.
Trobada dels agents comercials col·legiats/des. Us hi esperem!

DILLUNS 31 D'OCTUBRE: X NETWORKING PROFESSIONAL

El dilluns 31 d'octubre durem a terme el X Networking professional, que tindrà lloc a la sala de conferències del recinte de Fira de Girona (planta 0). La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals.

Tant si ets empresa com si ets candidat, et pots inscriure aquí i consultar el catàleg d'empreses en aquest enllaç.

Així mateix durant els dies de la Fira de Mostres, el col·legi posarà a disposició dels col·legiats les plataformes d'ofertes de representació pròpia, Comercial Jobs i Portal d'Empleo. Es destaca també el programa d'activitats dels col·legiats/des: conferències sobre els seus productes i serveis.

Campanya especial de Fires: "10 motius per col·legiar-te"

No hi ha dubte que estar col·legiat/da és clau per al desenvolupament òptim de l'activitat d'agent comercial perquè aporta un munt d’avantatges fiscals, econòmics i de serveis per al professional de la venda. Però no tots els professionals coneixen la col·legiació. Per aquest motiu, aquest any també, fer-se col·legiat durant els dies de la Fira compta amb la promoció especial del 50% de descompte en la quota d'entrada.

El col·legi promou els seus col·legiats! Visita'ls a l'estand!

Durant el dies de la Fira de Mostra, el col·legi dona suport als seus col·legiats i empreses col·laboradores i ofereix el seu estand com a espai promocional dels seus productes o serveis. Els podeu visitar!

El 30 d'octubre us recomanem la conferència "Les 10 estratègies de vendes per potenciar el teu negoci", a càrrec del col·legiat Pere Marta, propietari d’M275 Consultoria. Consultor en vendes i expert en estratègies digitals i presencials per a la captació de nous clients.  La sessió, tindrà lloc a la sala de conferències de la Fira de Mostres, a les 16.00 hores, i és oberta a tothom.

Us hi esperem!

Recordeu que amb el vostre carnet col·legial podeu entrar a la Fira de franc, el titular i un acompanyant. Si ets agent comercial col·legiat/da i encara no tens el teu carnet digital, demana'l al col·legi.