Cepsa confirma els descomptes de 43 cèntims per litre per als col·legiats fins al 2023

Els col·legiats continuaran tenint descomptes superiors als previstos per a la població no només tres mesos més, sinó fins a final d'any. Després de les gestions del Consell General de la col·legiació, CEPSA ha confirmat que els agents comercials col·legiats gaudiran d'un descompte al preu del carburant de fins a 43 cèntims per litre, en principi, fins al 31 de desembre del 2022. Així, els col·legiats usuaris de la targeta Starresa Direct dels Agents Comercials d'Espanya es poden beneficiar dels descomptes totals següents a  la xarxa d'estacions de servei Cepsa:

• 43 cèntims per litre de descompte en benzina i dièsel Gamma Òptima.
  • 41 cèntims per litre de descompte en gasolina i dièsel Gamma Star, autogas GLP i Ecoblue.
  • Aquestes condicions són superiors a les que s'han establert per al públic general després de l'anunci del Govern de prorrogar la bonificació de 20 cèntims per litre el preu del combustible tres mesos més, i estan en vigor des de l'1 de juliol i fins al 31 de desembre del 2022, en principi.

Els descomptes inclouen la pròrroga de la bonificació aprovada pel Govern i també els descomptes addicionals que ha reclamat el Consell General durant aquestes setmanes a les companyies petrolieres.

En total, 41 o 43 cèntims segons repostin la gamma Star o la gamma Òptima si omplen més de 30 litres.

Per beneficiar-se d'aquestes condicions, cal que la targeta Starresa estigui registrada dins de l'agrupació dels Agents Comercials d'Espanya, i per tant hagi estat sol·licitada a través del Consell General o dels col·legis de cada territori. Si la targeta Starresa no ha estat sol·licitada a través de l'organització col·legial i no està registrada amb el nostre codi d'agrupació, els col·legiats accediran als descomptes previstos per a la resta de la població, però no es podran beneficiar dels del nostre col·lectiu, encara que en podran demanar el trasllat a la col·legiació. Per a qualsevol consulta o dubte, els col·legiats poden posar-se en contacte amb el seu col·legi de Girona.

Cal recordar, en el cas de CEPSA, que s'ha implantat de forma pionera per part d'un col·lectiu a nivell nacional la sol·licitud 100% digital en línia, fet que escurça notablement els terminis d'obtenció de la targeta.

DEMANA LA TEVA TARGETA AQUÍ