Claus per captar un 30% més de clients amb Linkedin

SESSIO LINKEDIN 240322El proper 24 de març, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona durà a terme una nova sessió formativa centrada en el creixement del negoci a través de Linkedin. La sessió anirà a càrrec de Pere Marta, propietari d’M275 Consultoria. Consultor en vendes i expert en estratègies digitals i presencials per a la captació de nous clients. Certificat en publicitat de pagament a Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads. Marta oferirà una sessió molt pràctica perquè els assistents puguin materialitzar els seus coneixements al seu perfil i millorar-lo. La formació tindrà lloc a la seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques, a les 18 hores.

1. Linkedin per a venedors

1.1. Revisió de perfil personal.
1.2. Captació de contactes amb enfocament.
1.3. Customer Journey.
1.2. Linkedin professional/empresa: com, quan i per què.
1.3. Continguts hàbils i òptims per Linkedin empresarial. No tot s’hi val.
1.4. Freqüència.

2. Versions LinkedIn

2.1. Versió gratuïta.
2.2. Premium.
2.3. Sales Navigator

3. Linkedin per captar clientes potencials.

3.1. Abans de contactar: com actuar.
3.2. Definició de targets.
3.3. Formes de contactar amb el interlocutor via Linkedin.
3.4. La cadena de tres missatges.

4. Bonus.

4.1. Text persuasiu (executiu) pel correu electrònic. Les paraules clau.
4.2. Trucada telefònica: passar el filtre i arribar al interlocutor.

Sessió "Claus per captar un 30% mes de clients amb Linkedin"

Dia: dijous 24 de març de 2022
A quina hora? a les 18.00 hores
Lloc: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8. Pral 4a). Sala d'actes.
Inscripcions: envieu un missatge confirmant la vostra inscripció a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Places limitades. Mascareta obligatòria. Les inscripcions d'acceptaran per ordre d'arribada.
La sessió és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.  Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l’ingrés al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ LINKEDIN, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.