Nova sessió d'Esmorzars amb experts: "Novetats laborals que l'agent comercial ha de saber"

60580913 2381052305267456 1356807776856178688 n

El proper 24 de maig, Xarxa 21 organitzarà una nova sessió d'"Esmorzars amb experts". En aquesta ocasió l'espai anirà sobre les novetats laborals que afecten els agents comercials i que per tant s'han de saber. La sessió anirà a càrrec del Grup Simon, amb Valentí Calero, responsable del departament laboral, i Jordi Pla, gestor.

Lloc · hora · inscripció

A on? al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8, pral. 4a. Girona)
A quina hora? de 9.00 a 10.30 hores aproximadament
Inscripcions: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. – places limitades. Envieu un missatge amb el vostre nom i núm de col·legiat/da, donat el cas. Pagueu a la l'arribada.

Membres Xarxa 21 i col·legiats: 3 euros - No membres: 10 euros

#Xarxa21 és un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona per fomentar la col·legiació i afavorir el potencial dels seus col·legiats/des. Està integrat per un grup de joves agents comercials col·legiats/des que generen espais de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci. Si vols formar-ne part només cal que emplenis aquest formulari.