El tercer divendres de cada mes, "Esmorzar amb experts", amb Xarxa 21

El col·lectiu de Xarxa 21 obre aquest mes de novembre les sessions "Esmorzars amb experts", espais d'aprenentatge i debat sobre diferents temes d'interès per a la professió, impartides per experts en la temàtica. Les sessions, de curta durada, es duen a terme el tercer divendres de cada més. Les places són limitades.

Divendres 16 de novembre de 2018
La venda conscient.
En els nous temps, l’excel·lència marca la diferència.
Vanessa Dalgà, coach i terapeuta natural.

Divendres 14 de desembre de 2018
Trucs i primers passos per vendre a Internet.
Experiències reals i trucs utilitzats en la venda a Internet de les principals empreses emergents.
Víctor Domínguez, cofundador de l’startup De Piso en Piso (plafaforma web).

Divendres 18 de gener de 2019
Et vens o no vens res.
Què podem fer per vendre de manera eficaç.
Rupert Artola, coach.

Divendres 15 de febrer de 2019
El Network Màrqueting Professional.
Nova tendència del s. XXI, desmuntant tabús i construint oportunitats.
Merlí Jover, emprenedor i empresari a Mannatech, empresa d’èxit en Network Màrqueting.

Lloc · hora · preu · inscripció

A on? al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8, pral. 4a. Girona)
A quina hora? de 9.00 a 10.30 hores aproximadament
Inscripcions: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. – places limitades. Envieu un missatge amb el vostre nom i núm de col·legiat/da, donat el cas. Pagueu a la l'arribada.
A quin preu?
Membres Xarxa 21 i col·legiats: 1 sessió 6 € - 2 sessions 11 € - 3 sessions 15 € - 4 sessions 20€
La resta: 1 sessió 10 € - 2 sessions 19 € - 3 sessions 28 € - 4 sessions 35 €

#Xarxa21 és un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona per fomentar la col·legiació i afavorir el potencial dels seus col·legiats/des. Està integrat per un grup de joves agents comercials col·legiats/des que generen espais de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci. Si vols formar-ne part només cal que emplenis aquest formulari.