El Col·legi assistirà a la Fira de Mostres 2018, amb la V edició del Networking d'Ocupació

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques estarà present a la Fira de Mostres de Girona 2018, al saló de l’Emprenedoria. Us avancem algunes de les accions principals perquè pugueu participar en una edició imprescindible per als professionals del món de la venda.

DIMARTS 30 D'OCTUBRE: DIA DE L'AGENT COMERCIAL

El dimarts 30 d'octubre celebrarem el Dia de l'Agent Comercial, diada tradicional de trobada del nostre col·lectiu a la Fira de Mostres.

Programa
11:00 Conferència “Troba el botó de compra del teu client”, a càrrec de Juan J. Barios, a la sala de conferències del Saló de l’Emprenedoria.
"El principal factor de fracàs no és el producte o servei, sinó no convèncer als clients", afirma Barios, consultor i assessor d'empresa, amb una llarga experiència en venda internacional. Barios parlarà de com aprendre a entendre la ment del client, com funciona i què l'activa.
12:00 A l’entrada del Palau Firal hissada de la bandera col·legial, acompanyats dels col·legiats/des, així com de representants de la col·legiació i de les institucions gironines.
Seguidament visita a la Fira de Mostres
12:45 Acte protocol·lari a l’espai de la Llotja de Contractació.

DIMECRES 31 D'OCTUBRE: V EDICIÓ DEL NETWORKING PROFESSIONAL D'OCUPACIÓ

marca x news2
El dimecres 31 d'octubre durem a terme la V edició d'el Networking professional d’ocupació, que tindrà lloc a la sala de conferències del Saló de l’emprenedoria, al recinte de Fira de Girona. La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals. Tant si ets empresa com si ets candidat, et pots inscriure aquí. Ja teniu a la vostra disposició el catàleg d'empreses participants.

Així mateix durant els dies de la Fira de Mostres, diferents col·legiats impartiran conferències sobre els seus productes i serveis.