Dimecres 7 de març: "Converses de comunicació. Ho estem fent bé?"

Aquest dimecres 7 de març, us convidem a parlar de comunicació, un tema que ens preocupa a tots i a totes i que moltes vegades no sabem com abordar

• Cada empresa, cada servei, cada producte són únics. No hi ha fórmules màgiques però sí eines i plantejaments que ens poden facilitar comunicar-los millor.
  • L'exposició dels interessos dels assistents conduirà la conversa.
  • Si teniu entre mans cap projecte o acció en curs i penseu que la sessió us pot ajudar, ja sabeu!
  • La sessió anirà a càrrec de María José Velasco, periodista i empresària. Directora de Plural Comunicació i col·laboradora del #COACGI.

Lloc i hora de trobada: #COACGI - Carrer Nou 8, pral 4a. Girona - 19 hores.
Preu de la sessió: gratuïta per als col·legiats/des i membres de #Xarxa21 · Resta: 10 euros
Confirmeu si us plau la vostra assistència a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - gràcies!

Us recordem que formar part de #Xarxa21 no té cost per als col·legiats/des. Porteu informació sobre els vostres productes i/o empreses i així farem xarxa!. #Xarxa21 és un nou espai de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci dinamitzat pels col·legiats/des més joves. Us hi voleu apuntar? només cal omplir el formulari!