Presentació del funcionament i activitats de #Xarxa21

El proper dijous 8 de febrer els col·legiats/des que han impulsat#Xarxa21 us presentaran les seves activitats i els avantatges de formar part d'aquest nou espai:.Us convoquem doncs el proper dijous 8 de febrer, a les 19.00 hores, amb el programa següent:

• Presentació de #Xarxa21, activitats i funcionament.
  • Conferència "La comunicació no verbal", a càrrec de Rupert Artola, col·legiat i coach.
  • Lloc: Col·legi Oficial d'Agents Comercial de Girona i Comarques (carrer Nou 8, pral. 4a. Girona).

#Xarxa21 és un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona. Es tracta d’un espai de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci dinamitzat pels col·legiats/des més joves. I ja de primeres, en aquesta sessió, us convidem a portar informació sobre els vostres productes i/o empreses, per començar a donar-nos a conèixer entre nosaltres.Confirmeu si us plau la vostra assistència a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - gràcies!

Us recordem que formar part de #Xarxa21 no té cost per als col·legiats/des. Us hi apunteu? ho podeu fer emplenant aquest formulari