En marxa! Pla d'ocupació per a joves comercials

Si tens menys de 35 anys i vols dedicar-te a la Professió Comercial, vine al Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques i beneficia't del Pla de Foment de l'autocupació Jove per a agents comercials col•legiats.

El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC), que aglutina els 67 Col•legis de l'Estat espanyol, ha presentat el seu Pla de Foment de l'Autocupació Jove per ajudar als joves a crear els seu propi lloc de treball com Agents Comercials Col•legiats. I nosaltres, com Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques beneficiem a tots els joves del nostre territori.

La iniciativa ha estat ratificada pel Ministeri d'Ocupació, que ha concedit al CGAC el segell d'entitat Adherida a l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove 2013-2016.

Es calcula que en una primera fase, milers de joves podran beneficiar-se d'aquest pla amb el qual els Col•legis d'Agents Comercials contribueixen des de la seva posició a la lluita contra la desocupació juvenil a Espanya, la taxa es manté per sobre del 50 per cent.

Per això, ofereixen una sortida professional plena d'oportunitats dins la qual és, segons estudis recents, la professió més demandada per les empreses espanyoles.

Els col•legis d'Agents Comercials de tot l'Estat proporcionen avantatges, facilitats i suport al nou agent comercial en els seus primers passos en la professió: des de la formació necessària per començar (Curs d'Accés a la Professió i títol oficial ) fins a una borsa de treball on milers d'empreses busquen cada dia agents comercials, passant per una assegurança gratuïta i avantatges i descomptes en serveis necessaris per l'exercici del seu treball, a més de la bonificació de les quotes col•legials en els sis primers mesos d'activitat.

Aquestes actuacions i incentius s'uneixen a les mesures que el Ministeri d'Ocupació ha disposat per donar suport als nous autònoms, com la bonificació de les quotes de la Seguretat Social —d'un 80 % els sis primers mesos i un 50% els sis següents—, la compatibilització de la prestació per desocupació amb l'inici d'una activitat per compte propi, l'ampliació de les possibilitats d'aplicació de la capitalització per desocupació , la millora del finançament per als autònoms i els emprenedors , o la possibilitat de represa del cobrament de la prestació per desocupació després de realitzar una activitat per compte propi durant més de dos anys.

Les mesures del Govern, unides als incentius específics previstos per a la professió pel Consell General de Col•legis d'Agents Comercials, configura sens dubte el millor moment possible per començar a treballar com Agent Comercial Col•legiat.

El Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social ha concedit per aquest pla al CGAC el segell oficial d'Entitat Adherida a l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove 2013-2016 del Govern d'Espanya , de la qual formen part les principals companyies, institucions i organitzacions empresarials de nostre país, inclòs el Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques.

L'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove, a la qual s'ha adherit el CGAC, inclou una bateria d'un total de 100 mesures de les quals 15 són de xoc o d'impacte en el curt termini i 85 són de mig -llarg abast. En total, més d'un milió de joves es beneficiaran d'aquestes actuacions al llarg de quatre anys , segons estimacions del Govern.

Descarrega't directament el Pla de Foment de l'Autocupació Jove o consulta'l aquí.

(document en castellà)

Per a més informació