Social Media per a comercials 2.0, per 50 euros!

Han estat molts els col·legiats que ens han sol·licitat la realització d'una nova edició dels prestigiosos cursos impartits per Telefónica en Mitjans Socials en línia: "Social Media per a comercials 2.0".

Des del col·legi considerem imprescindible una formació en aquest àmbit i per això, us informem que el dilluns 7 d'octubre, s'obrirà una nova edició del curs de Community Management per a comercials, una nova oportunitat perquè els col·legiats comencin a formar-se en aquesta disciplina.

L'objectiu principal d'aquest programa és ajudar els agents comercials a gestionar la seva marca personal i conèixer les eines socials disponibles per exercir eficientment la seva professió. Durant el mes que dura aquest curs, els col·legiats aprendran a manejar els mitjans socials, amb experts professionals i estudiants de tot el món, amb els que compartiran experiències i coneixements.

El preu del curs per a agents comercials col·legiats és de 100 euros però et Col·legi de Girona et paga el 50%, per tant, només et costa 50 euros. Val la pena!

Us podeu descarregar Informació i Programa clicant aqui. Per obtenir la subvencio heu d'acreditar la realitzacio del curs. Per a més informació, us podeu dirigir al Col·legi d’Agents Comercials de Girona: Tel 972202040 - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Volem
animar-vos a que seguiu els perfils corporatius a Twitter i a Facebook.