• pase1cat
  • pase2cat

Notícies, novetats i agenda del COAC Girona

Networking professional multisectorial especial Fira de Mostres de Girona 2022

T'hi apuntes? Hores programades. Concerta la teva entrevista! Networking entre empreses i agents comercials

Fira 22 triat quadrat networking baner insta.BREDICIÓ ESPECIAL FIRA DE MOSTRES DE GIRONA 2022
dilluns 31 d'octubre · FEM NEGOCI!

Objectiu

Potenciar el negoci dels agents comercials a través de el creixement de les ofertes de representació o d'altres oportunitats professionals, a través del contacte amb noves empreses que busquen comercials multicartera.

Les inscripcions s'acceptaran per estricte ordre d'arribada fins a esgotar les possibilitats de les hores concertades de la jornada.

Destinataris

Empreses que busquen comercials per representar els seus productes / serveis.
Empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència i la garantia d'un Col·legi Professional.
Empresaris que busquen noves oportunitats de creixement i expansió.
Profesionals de la venda que busquen noves representacions o millorar la seva carrera professional i negoci en el sector comercial.
Joves que busquen en el món comercial el seu futur professional.

Informació i consultes:
Servei d'atenció al col·legiat · Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202040 - Mòbil 669 123896 - Sra. Anna López

CONSULTA EL CATÀLEG D'EMPRESES PARTICIPANTS AQUÍ!

Seu: Palau Firal de Girona. Sala de conferències - planta 0
Horari: de 10.30 a 14.00 hores

Com arribar-hi? -  Et deixem aquí l'enllaç d'ubicació.

Fes aquí la teva inscripció

Etiquetes: Networking multisectorial