Salut i benestar

AROMS NATUR                Col·legiada Pilar Arbó · Firma d'alta cosmètica catalana

Arôms Natur, firma d'alta cosmètica catalana, natural i científica, certificada internacionalment, premiada i avalada clínicament. Es troba als centres d'estètica i de benestar. Amb tiquet de compra segellat i enviat al correu de referència, obsequi de lot de mostres de la firma i regal.

Mannatech                    Col·legiat Merlí Jover · Salut

En aquests temps tant incerts és molt important cuidar la nostra salut i reforçar el sistema immunitari. Personalment fa més de 10 anys que prenc els productes de Mannatech cada dia, no perquè en sigui representant sinó perquè realment sé que són una peça clau en la meva salut i en la de la meva família. Condicions especials.

PURNET                            Col·legiat Julià Casanovas · Sistemes de purificació d'aire

BEYOND GUARDIAN AIR, un sistema únic de purificació d’aire i també de superfícies. És la solució definitiva per a un ambient saludable, tant a les llars com en els negocis i tots tipus d'espais, amb què es neutralitzen les males olors, virus, bacteris, microorganismes i altres patògens.

Col·legiat Joan Roura · Molècules de senyalització REDOX

Solució salina, antiviral, antibacterià i antifúngica que fa que les cèl·lules es comuniquin eficaçment, tornant la capacitat al sistema immune de corregir qualsevol problema que hi ha al cos humà (també mascotes).