Consultories

Col·legiat Sthepane Lebeau · Consultor estratègic independent, expert en finances corporatives

•  Consultoria estratègica independent, experts en finances corporatives per a empreses familiars i grups, a França i Espanya.
  • Transmissió d' empreses familiars (FBO) - Cessió d'empreses a un soci estratègic.
  • Acompanyament d'empresas i de grups en la seva política de creixement  extern i orgànic (adquisicions de empreses, joint venture, aliances estratègiques, implantació i desenvolupament, …).
  • Apertures de capital amb fons minoritaris o majoritaris (LBO, capital desenvolupament, …).
  • Obtenció de financiació i refinanciació de deute bancària i privada

Tractaments preferencials.

LOGO FONDO COLOR       Col·legiat Miquel Serrat · Servei de prevenció aliè i implantació d'auditories de la llei de LOPD

Servei de prevenció aliè, pericials tècniques, auditories de la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i garantia de drets digitals. Plans d’Igualtat i informes d’adequació de maquinaria al RD1215/97. Condicions especials.

Mi consulting 1 Col·legiat Miquel Ibáñez · Expert en formació de vendes, marquèting i neurovendes

Experts en formació de vendes, màrqueting, neurovendes, neuromàrqueting i certificats en coaching comercial. Ajudem a potenciar les vendes i els teus equip.