Assegurances i productes financers

rosaagustiCol·legiada Maria Rosa Agustí, experta en assegurances ·

• Assegurances de vida (mort, invalidesa) • Accidents • Salut • Patrimonials (vehicle, llar, empresa)
• Inversió (productes financers, plans de pensions) • Ciberseguretat

Consulteu tractaments preferencials.

Contacte  Móbil 657983371 · Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. · www.mariarosaagusti.cat

Enric Xicars             Col·legiat  Enric Xicars · Agent d'assegurances·Assessor financer

Saps que hi ha productes d'estalvi que no paguen impostos? T'agradaria tenir una assegurança de vida amb cobertura per càncer i que et cobreixi per baixa laboral? Has pensat a millorar el preu de la teva assegurança de cotxe?

Parlem sense compromís

Grup Barymont     Col·legiat Eusebi Fernandez · Educador financer

Planificació Financera i Gestió de Patrimoni, assessor en benestar econòmic a Grup Bárymont, per aconseguir el benestar econòmic de les famílies, entitats i empreses.

Assessorament financer gratuït per membres COACG (estudi valorat en 180€+IVA).