Allotjament & restauració & viatges i oci

Hotels i restaurants

A través de l’acord entre el Consell General d’Agents Comercials d’Espanya amb una sèrie d’establiments hotelers, tots els col•legiats es poden beneficiar de condicions especials.
Consulteu la guia actualitzada del Consell.

Directori restaurants amics. Nous!

Tàndem cafè , Tot Brasa Girona Sarrià de Ter i eSSència Girona, ofereixen descomptes per als Agents Comercials Col·legiats en el menú setmanal i de cap de setmana

Tàndem cafè - Menú de dilluns a divendres 12,95€ begudes incloses, cafè no inclòs  · Preu especial col·legiats 11,95 €, cafè inclòs.

Menú de cap setmana 19,90€.  Preu especial col·legiats  18,90€, bedudes  i cafè inclòs. Menjar per emportar 10% de descompte

Girona c/ Pau Vila i Dinarés, 6 - 17003 Girona Tel. 872 993764

Tot Brasa Girona i Sarria de Ter - Menú de dilluns  a divendres 13,95€  begudes incloses, cafè no inclòs ·  Preu especial col·legiats 12,95€, cafè inclòs.

Menú de cap setmana 19,50€. Begudes i cafè no inclòs. Preu especial col·legiats 18,50€ cafè inclòs.

Girona Pol. Mas Xirgu, Plaça Salt,9 - 17005 Girona Tel. 972 402117

Sarrià de Ter Av. França, 197 - 17840 Sarria de Dalt - Tel. 972 686252

Logo eSSència Girona

eSSència Girona - Menú de dilluns a divendres 12,95€ , begudes incloses, cafè no inclòs · Preu especial col·legiats 11.95 €, cafè inclòs.

Menú de cap setmana 19,90 €. Begudes i cafè no inclòs.  Preu especial col·legiats 18,90€, cafè inclòs.

Girona Restaurant Tennis Girona c/Aragò, 58  - 17003 Girona Tel. 972 206573

Per gaudir del descompte cal presentar el carnet col·legial. Promoció valida  pel col·legiat i un acompanyant

Per viatjar!

Vueling

Descompte del 5% en les tarifes Basic i Òptima. Compra els bitllets Vueling i gaudeix del descompte exclusiu per a col·legiats/des. Amb la tarifa Basic tens els millors preus per volar a més de 160 destinacions. Amb la tarifa Òptima pots escollir el teu seient i facturar una maleta de fins a 23 kg, entre altres veuen. Més info: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Transmediterrània

Descomptes directes a partir de 20 €/persona en la compra de bitllets de ferri d'anada i tornada a Balears, amb o sense embarcament de vehicle. Pots comprar els bitllets al web www.trasmediterranea.es, per telèfon o a les seves instal·lacions, indicant sempre el codi promocional per a col·legiats COACGI. Els descomptes que s'apliquen són:

• a 1 persona: 20 € de descompte - 2 persones: 40 € de descompte.

A més, per ser col·legiat també pots beneficiar-te d'un descompte del 50% en la tarifa d'aparcament de la terminal Trasmediterránea de Barcelona (imprescindible mostrar el carnet COACGI a les instal·lacions). Consulta les condicions i els codis descomptes corresponents a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Air France

Descomptes a partir de 50 € per bitllet i fins a 150 € en els vols operats per la companyia.
Destinacions intercontinentals:
50 € de descompte en la tarifa Economy
100 € de descompte en la tarifa Premium Economy
150 € de descompte en la tarifa Business
A més del programa de punts, Air France ofereix als col·legiats/des el BlueBiz, un programa gratuït que acumula crèdits per la compra de vols (1 crèdit = 1 €) i que es poden intercanviar per vols gratuïts. Consulteu detall de com heu de procedir a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Si vols més informació sobre cap servei o conveni omple aquest formulari:
Accepto que les meves dades siguin incloses en un fitxer de dades propietat del COAC GIRONA amb la finalitat que l'esmentada empresa pugui realitzar les gestions i comunicacions pertinents, d'acord amb la Llei 15/1999 (Protecció de dades) i la Llei 34/2002 (LSSI) podré exercir els meus drets d'accés, rectificació, cancel lació i oposició mitjançant correu electrònic a info@coacgirona.com