Fórmules per captar clients al 2023

sessio captar clients 16022023El proper dijous 16 de febrer, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona emprèn el programa de formació de l'any amb una sessió centrada en la captació de clients i concretament en fórmules "Offline" i "Online" que els agents comercials tenen a l'abast per assolir els objectius. La sessió anirà a càrrec de Pere Marta, managing director d’M275 Consultoria. Consultor en vendes i expert en estratègies digitals i presencials per a la captació de nous clients. Marta oferirà una sessió molt pràctica i interactiva. La formació tindrà lloc a la seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques, de les 18.00 a 20.00 hores.

1. Estratègies Offline
    Relació actual amb el client La nova situació post pandèmia.
    Captació de visites amb
    Gestió d´agenda.

2. Estratègies Online
    Canals de comunicació: Google, Youtube, LinkedIn, Mail Marketing, etc.
    La importància de fer
    La psicologia de la venda
    Fórmules per contactar amb l´interlocutor via.

3. La publicitat Online versus la publicitat Offline
    Com actuar abans de contactar amb el client
    Tipus de Que funciona i que no funciona en 2023
    Definició de "targets".

4. Bonus: document amb informació de la sessió.

Sessió "Fórmules per captar clients a 2023"

Dia: dijous 16 de febrer de 2023
A quina hora? De 18.00 a 20.00 hores.
Lloc: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8. Pral 4a). Sala d'actes.
En acabar la sessió, el col·legi oferirà un berenar.

Inscripcions: envieu un missatge confirmant la vostra inscripció a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Places limitades. Les inscripcions d'acceptaran per ordre d'arribada.
La sessió és gratuïta per als i les agents comercials col·legiats.  Cost per als assistents NO col·legiats/des: 25 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l’ingrés al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ FÓRMULES CAPTACIÓ CLIENTS, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Etiquetes: formació, captació de clients, agents comercials