Pilar Arbó, VI Premi COACGI del agents comercials gironins

L’acte de lliurament s’ha dut a terme en el marc de la festa patronal de la col·legiació en què s’ha ret també homenatge als professionals amb 25 i 50 anys d’antiguitat col·legial

Pilar Arbó, representant d’una marca francesa pionera en cosmètica orgànica amb presencia a tot el món, ha rebut aquest migdia el Premi COACGI del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona. Amb aquest guardó, el gremi professional reconeix les trajectòries de col·legiats de gran vàlua en els camps empresarial i comercial dins l’àmbit de la demarcació de Girona. “La guardonada d’aquest any és l’exponent de la força d’una gran emprenedora”, ha dit el membre de Junta de Govern de la corporació, Ramon Matas, durant l’acte de presentació. Pilar Arbó, visiblement emocionada, ha agraït al col·legi l’acompanyament en la seva activitat.

El premi s’ha lliurat en el marc de la festa patronal del col·legi gironí, en què també s’ha ret homenatge als col·legiats més veterans amb els diplomes d’Or i Plata als 50 i 25 anys d’antiguitat col·legial. Han rebut la distinció set agents comercials, dos dels quals, el diploma d’Or.

taula webHan acompanyat al president del col·legi, Lluís Font, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Jaume Fàbrega, i el president de la Llotja de Contractació, Domènech Morera. Concretament, Morera ha destacat el valor de la figura de l’agent comercial. “Per molt bo que sigui un producte, el 65% d’una venda depèn del venedor, d’aquí la seva importància”, ha assegurat. Per la seva banda, el president de la Cambra ha posat de relleu la capacitat dels agents comercials per adaptar-se als canvis i als nous valors dels consumidors. La taula ha subratllat de forma unànime la “força de la unió”, fent referència al Col·legi d’Agents Comercials Girona, una entitat professional que va néixer ara fa 95 anys a l’empara de la Cambra de Comerç el 13 de març de 1927.

Pilar Arbó, emprenedora de cap a peus

premi webPilar Arbó és agent comercial, representant d’una marca francesa pionera en cosmètica orgànica amb presencia a tot el món. A principis de la dècada del 2000, Pilar Arbó, en l’intent de conciliar la vida laboral amb la familiar, va decidir ser autònoma. Una decisió valenta, però encara més si ets dona. Va deixar una feina estable de secretària de direcció per treballar en l’àmbit de la bellesa i el benestar, una feina que es va anar convertint en una manera de viure. Des d’aleshores ha fet un camí de creixement i d'aprenentatge, amb un procés formatiu en l’àmbit sanitari, aromateràpia, estètica, quiromassatge, talasso i balneoteràpia, naturopatia, entre d’altres. Durant un temps també va ser formadora per a una línia de cosmètica francesa i va rebre, a l'any 2006, el reconeixement “Espíritu de Superación" del grup “Impulso Empresarial”, per la dedicació professional i humana en benefici de la bellesa i del benestar dels seus clients. Finalment va decidir obrir una consulta on poder amalgamar els meus coneixements per ajudar a les persones a sentir-se més boniques, i a complementar la cura de la seva salut de manera natural. Es va especialitzar per la UOC en l’art del Coach nutricional. Després va ampliar el negoci amb una botiga i centre d’estètica a la seva ciutat natal, a l’àrea metropolitana de Barcelona. A finals de 2019 es trasllada a viure a Tossa, on estiuejava. Al novembre 2022 contacta amb PHYT’S, la firma que representa actualment.

Des d'aquí volem felicitar enèrgicament a la Pilar Arbó i als companys i companyes que han rebut el diploma d'Or i Plata a l'antiguitat col·legial!

grup web

Descàrrega de fotografies. Autor COACGI

Taula de parlaments. D'esquerra a dreta, el president de la Cambra de Girona, el president del COACGI i el president de la Llotja de Contractació de Girona.
Pilar Arbó, VI Premi COACGI, amb el president dels agents comercials de Girona, Lluís Font.
Foto de grup dels guardonats avui a la festa patronal del COACGI, amb el president del col·legi i autoritats

Per a més informació us podeu posar en contacte amb Plural Comunicació. Gabinet de comunicació i premsa - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972222370 - 678580347