El diumenge 18 de desembre, Festa Patronal dels agents comercials gironins i Premis #COACGI

patrona22 2El diumenge 18 desembre, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques celebrarà la Festa Patronal de la col·legiació. En aquest marc, es durà a terme l'acte de lliurament de la VI edició dels Premis #COACGI, que es va haver d’anul·lar l’any passat a causa de la pandèmia. Els Premis COACGI van ser impulsats per la corporació per promoure la col·legiació a través del reconeixement de trajectòries de gran vàlua professional i empresarial.

Durant la Festa Patronal també tindrà lloc l'homenatge als companys més veterans, amb els diplomes d'Or i Plata als 50 i 25 anys d’antiguitat col·legial.

La Festa Patronal és una diada entranyable, de reconeixement del col·lectiu, de la professió i una jornada amb què l'entitat vol reunir els col·legiats/des, les seves famílies i amics, just abans de les festes de Nadal.

Programa de la Festa Patronal. Diumenge 18 de desembre de 2022

12.00 hores
- Lliurament de diplomes commemoratius d'Or i Plata als col·legiats amb antiguitat de 50 i 25 anys de col·legiació.
- A continuació lliurament del PREMI #COACGI.

Es prega confirmar l’assistència al tel. 972 20 20 40 o a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us hi esperem!