Neix l'Escola Virtual de formació dels agents comercials

Avui neix l'Escola Virtual de Formació dels Agents Comercials d'Espanya, el nou campus formatiu digital de la professió més demandada per les empreses espanyoles i catalanes, impulsat per la Fundació dels Agents Comercials. Des d'avui tots els agents comercials col·legiats de tots els col·legis d'Espanya podran accedir a un catàleg complet de més de 500 cursos 100% gratuïts en un ampli ventall d'àrees formatives a través del web https://formacion.cgac.es.

DEMANA EL TEU CURS GRATUÏT AQUÍ

A través d'aquesta plataforma d'E-Learning la Fundació ofereix, sense cap cost per al col·legiat, cursos en àrees de tanta varietat i interès pel seu treball com ara Comerç, Màrqueting i Vendes, Tecnologies de la Informació, Idiomes, Prevenció de Riscos, Administració i Gestió, Economia i finances, Pàgines Web i Programació, Xarxes Socials i Internet, i molt més.

Com accedir als cursos?

És molt senzill. El col·legiat revisa el catàleg de cursos i tria el curs o cursos que vol realitzar. Podeu veure els objectius, continguts i fins i tot una demo de cada curs. Fes clic al formulari d'inscripció i segueix tots els passos que s'indiquen. En tres o quatre dies feiners reben al seu correu electrònic la clau per començar el curs seleccionat i ja està. Ja podeu accedir a la vostra àrea de la plataforma virtual per poder realitzar el curs seleccionat.

En ser virtual, es poden fer els cursos al ritme que vagi bé a cada agent, en qualsevol horari i dia de la setmana. En acabar l'acció formativa que seleccioni l'alumne s'obtindrà el diploma del curs avalat per la Fundació i es podrà inscriure's a un altre curs si ho desitja, sense límit, sempre que hagi acabat l'anterior. L'únic requisit és estar degudament col·legiat, cosa que serà contrastat en el procés de registre per part del Consell General.

"Amb aquesta Escola Virtual de Formació, la Fundació compleix una de les seves finalitats fonamentals, que és l'impuls de la formació de la professió", ha destacat el president de la Fundació i del CGAC, Francisco Manuel Maestre, que ha recordat que durant els dos darrers anys, el Consell i la Fundació han impartit més de 30.000 cursos en línia de la mà de partners com Google, Adams, MasterD i el mateix ICEX-CECO.

CATÀLEG DE CURSOS