coacg logo

2a edició del curs d'Agent Comercial Internacional

CURS AGENT INTERNACIONAL 2022El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC), el màxim òrgan de representació de la professió a Espanya, i l'ICEX-CECO, el referent públic de la formació internacional, impulsen la segona edició del curs institucional d'Agent Comercial Internacional, que es durà a terme del 3 d'octubre de 2022 al 3 de març de 2023. La formació, amb què els alumnes adquireixen els coneixements necessaris per operar internacionalment, està reconeguda amb el segell de la Internationally United Agents & Brokers (IUCAB), l'organització que aglutina més de mig milió d'agents comercials a tot el món. De l'edició 2021-2022 ha nascut una primera promoció de 23 professionals, capacitats ara per impulsar les vendes dels seus representats als mercats exteriors i també per facilitar la inversió d'empreses exteriors al nostre país.

Matriculació amb condicions especials per a col·legiats
El nou curs comprèn 250 hores lectives amb 16 setmanes de classe, entre les quals s'intercalaran espais de descans i de recuperació. El curs es desenvoluparà a través del Campus Virtual, i serà impartit per professionals en exercici de reconegut prestigi amb una àmplia experiència en el camp docent.

El curs, que aborda de manera rigorosa tots els conceptes i coneixements que un agent comercial internacional ha de conèixer per poder proposar, valorar i assessorar operacions comercials en el context internacional, té un cost de matrícula de 2.400 euros. Tot i això, els Agents Comercials Col·legiats que accedeixin al curs tenen un preu especial bonificat amb un 30%, d'acord amb la política de suport a la col·legiació que impulsa el CGAC amb la col·laboració d'ICEX.

MÉS INFORMACIÓ · PROGRAMA · SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ · OPINIÓ ALUMNES I EDICIÓ <

ICEX-CECO, referent de formació internacional
Des de la seva creació el 1976,  a l'ICEX-CECO s'han format generacions d'empresaris, professionals, universitaris i empleats públics espanyols i estrangers de més de 70 països, en matèries d'economia i de comerç internacional. Més de 30.000 estudiants, que avui ocupen llocs de responsabilitat en la direcció d'empreses, d'organismes multilaterals i a l'àrea d'economia i comerç de l'Administració, han cursat els estudis a l'ICEX-CECO. En els darrers anys, més de 2.000 empreses han confiat la formació dels seus quadres a través dels seus programes tant en obert com a in-company.

ICEX Espanya Exportació i Inversions, mitjançant la seva Direcció Executiva de Formació, impulsa així la formació de capital humà per a la internacionalització de l'economia espanyola i promou el desenvolupament professional dels professionals, responsables i gestors d'empreses, associacions empresarials i altres ens públics o privats, així com dels joves que opten per una professió vinculada a l'economia internacional.

CGAC, el màxim òrgan de representació
El Consell General d'Agents Comercials és el màxim òrgan de representació de la professió a nivell nacional i aglutina tots els col·legis i consells autonòmics a l'Estat espanyol. En total, empara i representa a més de 20.000 Agents Comercials Col·legiats a tot el país, als quals proporciona serveis i avantatges comuns a tots els agents d'Espanya.

El CGAC i els Col·legis posen a disposició de l'agent comercial col·legiat una gran varietat de serveis que faciliten la seva activitat professional. Entre ells, la seva certificació a través del títol oficial expedit pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme; el primer carnet professional digital amb tecnologia Blockchain; una oficina virtual amb la tecnologia de Google en unes condicions especials amb e-mail professional i aplicacions en el núvol; el primer CRM exclusiu per a la professió; la major Borsa de Treball per a comercials; assessorament fiscal i jurídic; segur bonificat; nombrosos avantatges i descomptes en hotels, combustibles, transport, formació i banca, i molt més.