Eines de "coaching" aplicades a la venda

SESSIO coaching 10062022El proper 10 de juny, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona durà a terme una nova jornada de formació, centrada en aquesta ocasió en les eines de coaching aplicades a la venda. Durant la sessió, a càrrec del coach expert en vendes i neuromàrqueting, Miquel Ibáñez, s'analitzarà el procés per millorar els resultats, com fixar els objectius, quines són les barreres i el pla d'acció.  Miquel Ibáñez és consultor a la seva empresa, Miquel Ibáñez Consulting, i es dedica com a coach a donar suport als professionals i empreses a impulsar processos de venda, estratègies comercials, i desenvolupar en aquest marc les habilitats personals i professionals necessàries.

La formació tindrà lloc a la seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques, de les 09.30 a 12.30 hores.

Sessió "Mail Marketing"

• El procés de Coaching
  • Eines aplicables al procés de la venda per millorar-ne els resultats
  • Anàlisi de l’entorn i adaptació
  • Els objectius i les barreres
  • Pla d’acció i posada en pràctica

Dia: divendres 10 de juny de 2022
A quina hora? De les 09.30 a 12.30 hores
Lloc: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8. Pral 4a). Sala d'actes.
Inscripcions: envieu un missatge confirmant la vostra inscripció a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Places limitades. Mascareta obligatòria. Les inscripcions d'acceptaran per ordre d'arribada.
La sessió és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.  Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l’ingrés al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ MAIL MARKETING, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Etiquetes: coaching, vendes