Com fer campanyes Mail Marketing efectives

SESSIO LINKEDIN 240322 hora 16.30El proper 12 de maig, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona organitza una nova sessió de formació, centrada en aquesta ocasió en el "Mail Marketing" i com fer campanyes efectives: les claus del contingut, la seva estructura, les plataformes de gestió existents, com aconseguir la interacció desitjada, etc, i en definitiva, com assolir l'èxit esperat. La sessió anirà a càrrec de Pere Marta, propietari d’M275 Consultoria. Consultor en vendes i expert en estratègies digitals i presencials per a la captació de nous clients. Marta oferirà una sessió molt pràctica i interactiva. La formació tindrà lloc a la seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques, de les 16.30 a les 19.00 hores.

1. La importància dels correus electrònics

1.1 Estructura del mail.
1.2 Recopilació de correus.
1.3 Redactar, crear i enviar campanyes de correu electrònic amb alta taxa d´interacció i possibilitats de venda.
1.4 Tota la psicologia que hi ha darrere d'un correu electrònic perquè el teu client potencial l'obri, el llegeixi i prengui l'acció que t'has proposat.
1.5 Explicar les característiques, les funcionalitats i els beneficis dels teus productes o serveis.
1.6 Aprendre a rebatre les objeccions més importants per les quals el teu potencial client mai no prendrà a l´acció.
1.7 Recomanacions per evitar que el teu email màrqueting no acabi a la safata de SPAM

2. L'automatització dels correus electrònics

2.1. Quan si i quan no automatitzar mails.
2.2. Beneficis d´automatitzar mails.
2.3. Anàlisis dels resultats de l´email marketing.
2.4. Plataformes per automatitzar mails. 2.5. Demo de plataforma d´automatitzacions.

3. Exemples pràctics

3.1 Plantilles de mails per serveis.
3.2 Plantilles de mails per productes

4. Recursos

4.1. Recursos per endur-te'n i poder aplicar-los en el teu dia a dia.

Sessió "Mail Marketing"

Dia: dijous 12 de maig de 2022
A quina hora? De les 16.30 a les 19.00 hores
Lloc: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8. Pral 4a). Sala d'actes.
Inscripcions: envieu un missatge confirmant la vostra inscripció a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Places limitades. Mascareta obligatòria. Les inscripcions d'acceptaran per ordre d'arribada.
La sessió és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.  Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l’ingrés al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ MAIL MARKETING, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.