Acord entre la col·legiació i REPSOL per augmentar els descomptes a partir d'avui

coche 2 brREPSOL atén la petició del Consell General dels Agents Comercials i augmenta els descomptes al col·lectiu a partir d'avui 26 de març fins a 20 cèntims per litre en dièsel normal i 22 cèntims en dièsel plus. Aquest acord se suma al de CEPSA, tancat recentment.

Els descomptes REPSOL estaran vigents fins al 30 de juny a més de les 3.300 estacions de servei de Repsol a Espanya.

La col·legiació demana en tot moment que que es tingui en compte no només els agents comercials, sinó tots els professionals autònoms afectats. En aquest sentit, Repsol ha anunciat que incrementarà igualment els descomptes a tots els usuaris professionals de la targeta Solred, i a tots els usuaris particulars de Waylet amb 10 cèntims. Però en el cas dels agents comercials, els descomptes són superiors ja que s'uneixen als que ja s'havien aconseguit prèviament durant la pandèmia i arriben als 20 i 22 cèntims per litre.

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona destaca que a més, des del Consell General, s'han reclamat al Govern mesures compensatòries per als agents comercials a través d'ajudes, baixada d'impostos o desgravacions especials que "no deixin fora ningú", manté Josep Burgas, president del gremi gironí.

El president del Consell General, Manual Maestre, ha valorat com “un primer pas positiu” el paquet d'ajudes i bonificacions del preu del gasoil anunciat pel Govern per als transportistes, però considera que és “insuficient” ja que deixa fora “milers de professionals autònoms afectats per les fortes pujades de els carburants”. Maestre ha recordat que el vehicle és una eina de treball fonamental per a la major part dels més de 20.000 Agents Comercials Col·legiats d'Espanya, que fan una mitjana de 60.000 quilòmetres anuals als seus desplaçaments professionals al llarg de l'any.

Si ets agent comercial col·legiat/da i encara no tens la teva targeta SOLRED, sol·licita-la a través d'aquest enllaç