El Consell General i CEPSA augmenten els descomptes fins als 15 cèntims per litre als agents comercials

La col·legiació dels agents comercials de tota Espanya, com a part del seu pla de mesures de suport al col·lectiu i CEPSA, en la seva política de suport als professionals autònoms, anuncien nous descomptes en carburants per als col·legiats i col·legiades:  fins als 15 cèntims per litre a la gamma Òptima i fins a 13 cèntims a la gamma Star i en autogas GLP. D'aquesta manera CEPSA atén la petició del Consell General d'Agents Comercials per aconseguir mesures de suport addicionals per al col·lectiu en el context excepcional d'increment dels preus dels carburants.

cocheCom a part d'aquest pla de suport, el president gironí, Josep Burgas, recorda que el Consell General s'ha dirigit al Govern per reclamar mesures compensatòries per als agents comercials a través d'ajuts, baixada d'impostos o desgravacions especials. Mentre aquestes mesures públiques no es concretin, el Consell General, s'ha posat en contacte amb els seus partners per demanar mesures privades de suport a través de descomptes extraordinaris que ajudin a pal·liar els greus sobrecostos que pateixen a causa de l'espiral de pujades de preus dels carburants.

Així i pel que fa a CEPSA, els descomptes anunciats entraran en vigor a partir del proper 1 d'abril i es mantindran en principi fins al 30 de maig de la següent forma:

• Un descompte presencial i immediat, que els permetrà obtenir un descompte progressiu segons el volum dels consums de carburant que efectuïn: De 0 a 14,9 litres (1 cèntim/litre); de 15 a 29,9 litres (3 cèntims/litre); més de 30 litres (5 cèntims / litre)*
  • Una aportació comercial diferida, de fins a 10 cèntims/litre, que es reflectirà en la factura i que s'acumularà en forma de saldo.  El client el podrà utilitzar en les properes compres de carburants.

Cal recordar que CEPSA ha elegit el Consell General d'Agents Comercials d'Espanya per la seva preparació tecnològica i digital per implantar de forma pionera en una corporació professional a Espanya la digitalització total del procés de sol·licitud i obtenció de targetes Starresa Direct, amb què els col·legiats obtenen un estalvi molt important en el consum de carburants d'una manera molt més ràpida i còmoda.

Si encara no tens la teva targeta Starresa Direct, sol·licita-la còmodament a través d'aquest enllaç, indica el teu Col·legi i la podràs obtenir en 48 hores (en format virtual)

*Condicions per a Península i Balears. En el cas de les Canàries: De 0 a 10 (0€); de 10 a 20 litres (0,025 €); més de 20 (0,040 €). L'aportació comercial diferida es manté igual.