El col·legi promou i facilita als agents comercials col·legiats l’accés al Kit Digital

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques, gràcies a l’acord amb l’empresa Interactiu, especialitzada en solucions digitals per a empreses i persones autònomes, promou i facilita als agents comercials col·legiats l’accés al Kit Digital.

Propostes KitDigital Collegi Página 1El Kit Digital és un programa d’ajudes econòmiques extraordinàries per a la digitalització de pimes i autònoms finançat a fons perdut pels fons europeus Next Generation EU. Les solucions digitals que contempla han de ser aplicades per un agent digitalitzador acreditat i estan dissenyades per estalviar temps i costos i millorar la productivitat dels negocis. L’empresa Interactiu actuarà com agent digitalitzador i tramitarà les subvencions demanades pels col·legiats a cost zero.

Fins a 12.000 euros a fons perdut.

Com ho farà Interactiu?

A través de KitDigital.cat, una plataforma creada per Interactiu per canalitzar la tramitació de subvencions i la implementació de solucions del programa Kit Digital. Interactiu compta amb un equip de més de 25 professionals i més de 3.000 projectes de digitalització realitzats amb èxit.

Quines solucions subvenciona el Kit Digital?

• Renovació o creació web
  • Creació de botiga online
  • Gestió de xarxes socials
  • Eina de gestió de clients i proveïdors
  • Facturació electrònica
  • Ciberseguretat
  • Sistema de reserva d’hores
  • Portal de l’empleat (control horari i RRHH)

Es pot escollir bescanviar l’import subvencionat per una o diverses solucions

Quins imports subvencionen?

• PIMES entre 10 i 49 treballadors – 12.000 euros
  • PIMES entre 3 i 9 treballadors – 6.000 euros
  • Autònoms i PIMES de menys de 3 treballadors – 2.000 euros

Més informació: Servei al Col·legiat – Sra. Anna López - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - Fes una ullada al folletó del KIT DIGITAL!

Sol·licita aquí el teu Kid Digital

Aquí podeu consultar les bases reguladores de l’ajut