Els agents comercials col·legiats gaudeixen d'avantatges a les primeres fires presencials de l'any a IFEMA

IFEMA ha anunciat el retorn presencial de tres de les fires més importants aquest mes de febrer.  El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya tornarà a tenir una presència destacada als salons MADRIDJOIA, BISUTEX i INTERGIFT, que tindran lloc a IFEMA (Madrid) entre els dies 3 i 6 de febrer de 2022 (estand, el 6F07, al Pavelló 06 de MadridJoya). Els agents comercials col·legiats poden entrar de franc, a més de comptar amb altres avantatges:

1. Descarregar l'entrada gratuïta per a tot el certàmen. Els interessats heu de demanar el codi al col·legi i després ja us podeu registrar gratuïtament a https://www.ifema.es/madrid-joya (fent clic a "Pases" i "Entradas") i introduir el codi d'invitació que prèviament us ha facilitat el col·legi.
2. Gaudir d'aparcament gratuït: en aquesta edició, presentant el vostre carnet professional, podeu recollir cada dia el vostre tiquet de pàrquing gratuït a l'estand del Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (6F07, Pavelló 6). Recordeu que en aquesta edició MadridJoya comença el dijous 3 de febrer i que es pot retirar cada dia un val per col·legiat, prèvia presentació del tiquet expedit a l'aparcament i del carnet col·legial. Només fins a la fi d'existències.
3. Consultar les ofertes de representació dels expositors de la fira que busquen professionals de la venda al Portal d'Ocupació dels Agents Comercials d'Espanya i al mateix estand del CGAC.

STAND DEL CGAC A MADRIDJOIA:
6F07 Pavelló 06 d'IFEMA
MADRIDJOIA – BISUTEX.
Dates: del 3 al 6 de febrer de 2022.
Horaris: de 10.00 a 19.00 hores (l'últim dia fins a les 18.00 hores)

INTERGIFT
Dates: Del 2 al 6 de febrer de 2022.
Horaris: De 10.00 a 19.00 hores (l'últim dia fins a les 18.00 hores)

Les primeres fires presencials de l'any
Els professionals del sector de la decoració, el regal, la bijuteria, els complements i la joieria tenen una cita al gran retrobament sectorial de la península ibèrica: Intergift, Bisutex i MadridJoya. El saló Intergift obrirà les portes del 2 al 6 de febrer, i Bisutex i Madridjoya ho faran del 3 al 6 del mateix mes. La celebració conjunta d'aquestes convocatòries convertirà la ciutat en el gran aparador de novetats i tendències de cara a la temporada primavera-estiu 2022. A això se suma la seva celebració simultània amb MOMAD, que se celebra entre els dies 4 a 6 de febrer, cosa que representa un context de presentació de tendències de moda i novetats de grans sinergies i oportunitats de negoci.

A més d'obtenir l'acreditació professional a aquests esdeveniments, el sistema també permet sol·licitar el registre a Lifestyle LIVEConnect, eina imprescindible per preparar i gestionar l'assistència als salons. Aquest és un nou servei digital que permetrà crear comunitat i disposar d'una plataforma en línia durant tres mesos des d'on poder enfortir llaços i multiplicar les oportunitats de negoci, en qualsevol moment