La col·legiació gironina recupera el Dia de l’Agent Comercial a la Fira de Mostres de Girona

CONF BREl Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques recupera aquest any la celebració de la tradicional diada de la professió, a la Fira de Mostres de Girona. Aquest matí, el gremi professional ha tornat a commemorar el Dia de l’Agent Comercial, una trobada anual que l’any passat va quedar aturada per la pandèmia, i que posa l’accent en la importància de la figura de l’agent comercial en l’activitat econòmica. El programa ha començat a les 11 hores, amb la conferència “Com el ‘coaching’ ajuda a vendre més?”, a càrrec de consultor i col·legiat Miquel Ibánez. Tot seguit, membres de la col·legiació catalana, col·legiats i col·legiades, i representants de de les institucions gironines, s’han concentrat a la porta del Palau Firal per hissar la bandera de la corporació, acte central de la diada.

Després d’un recorregut guiat per la Fira de Mostres, amb especial atenció a l’espai dedicat a la història de Llotja de contractació, donat el pes del col·lectiu en la seva configuració i recorregut, s’han dut a terme els parlaments institucionals de la diada. Hi han intervingut, el regidor de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona, Martí Terés, el president de la Cambra de Comerç, Jaume Fàbrega, i el president del col·legi de Girona, Josep Burgas. Durant la seva intervenció, Josep Burgas ha posat en valor la presència i les activitats del col·legi en la Fira de Mostres, entre les quals n’ha destacat el Networking entre empreses i agents comercials que es va dur a terme ahir al Palau Firal. “Ens situacions de crisi, el paraigua col·legial i empresarial ha demostrat ser més necessari i útil que mai en l’acompanyament i suport HISSADA BANDERA BRals professionals que representem”, ha dit. El president de Girona també ha subratllat el treball fet pels Consell General i el Consell Català de Col·legis d’Agents Comercials per aconseguir que “el col·lectiu entrés finalment dins el paquet d’ajudes econòmiques del Govern per alleujar l'impacte de la pandèmia en l’activitat”. Burgas també ha assenyalat la tasca que des de la corporació s’està fent aquests dies a l’estand de la Fira, amb la publicació gratuïta dels productes o serveis a la borsa de representacions pròpia i a la plataforma “Comercial Jobs”, per part de les empreses que necessiten d’agents comercials per comercialitzar-los. També ha recordat les campanyes d’adhesió col·legial en curs, dirigides a facilitar la col·legiació de col·lectius específics com ara el de les dones, els joves o els agents comercials en una situació econòmica delicada. Així mateix, el president del agents comercials gironins ha posat l’accent en la tasca col·legial per ajudar a digitalitzar el sector, i en aquest sentit, ha recordat l’acord amb Google per impulsar la transformació digital de la professió i el desenvolupament del primer CRM pensat “per i per a agents comercials”.

Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Jaume Fàbrega, ha incidit en la situació actual de falta d’aprovisionaments i la seva afectació en l’empresariat, i ha posat de relleu el moment de “transformació” del col·lectiu: “No n’hi ha prou amb digitalitzar els nostres centres de treball, sinó que també cal digitalitzar les nostres ments”. Fàbrega ha recordat també el lligam històric dels agents comercials amb la Cambra de Comerç i amb la Fira de Girona. Al seu fira BRtorn, el regidor de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona, Martí Terés, ha clos l’acte posant l’accent en el fet de l’obertura de la Fira de Girona pel que significa recuperar l’activitat. També ha destacat la figura de l’agent comercial com a factor humà “insubstituïble” en les transaccions comercials i ha fet referència al repte de la sostenibilitat i de la lluita per aturar el canvi climàtic, també des del món empresarial. En aquest sentit, ha posat en valor la feina que poden dur a terme els gremis professionals.

FOTO FAMILIA BR parlamentssala BR

Contactar empreses amb agents comercials

Net 1 BRAhir, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques va donar el tret de sortida al seu programa de la Fira de Mostres amb l’organització del 9e Networking professional que dur a terme. La jornada, que va tenir lloc a la sala de conferències del Palau Firal, va posar en contacte a empreses de diferents sectors amb professionals de la venda. Aquesta trobada, entre empreses i agents de la venda, dona continuïtat a les trobades sectorials que s’ha dut a terme durant tot l’any a la seu col·legial en format presencial i virtual.

Descàrrega de fotografies. Autor. COACGI

Foto 1 9è Networking Professional dels agents comercials celebrat ahir a la Fira de Mostres - Foto 2
Conferència “Com el ‘coaching’ ajuda a vendre més?”, a càrrec de consultor i col·legiat Miquel Ibánez.
Hissada de la bandera col·legial a l'entrada del Palau Firal - Ambient
Visita a la Fira de Mostres
Representació institucional i col·legial en la celebració del Dia de l'Agent Comercial a la Fira de Mostres
Parlaments institucionals del Dia de l'Agent Comercial a la Llotja de Contractació