Els agents comercials tornaran a estar presents a la Fira de Mostres

1El Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques estarà present, del 28 d'octubre a l'1 de novembre, a la Fira de Mostres de Girona 2021, al saló de l’Emprenedoria (stand 25). Us avancem algunes de les accions principals perquè pugueu participar en una nova edició imprescindible per als professionals del món de la venda a la fira multisectorial més gran de la província de Girona.

DIJOUS 28 D'OCTUBRE:  9è NETWORKING PROFESSIONAL INTERSECTORIAL

El dijous 28 d'octubre durem a terme la IX edició d'el Networking professional d’ocupació, que tindrà lloc a la sala de conferències del Saló de l’emprenedoria, al recinte de Fira de Girona (Pavelló principal. Planta 0). La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals.

Tant si ets empresa com si ets candidat, us podeu inscriure aquí. A partir del 18 d'octubre podreu consultar el catàleg d'empreses en aquest enllaç.

Així mateix durant els dies de la Fira de Mostres, el col·legi posarà a disposició dels col·legiats les plataformes d'ofertes de representació pròpia, Comercial Jobs i Portal d'Empleo. Es destaca també el programa d'activitats dels col·legiats/des.

DISSABTE 30 D'OCTUBRE: DIA DE L'AGENT COMERCIAL

El dissabte 30 d'octubre celebrarem el Dia de l'Agent Comercial, diada tradicional de trobada del nostre col·lectiu a la Fira de Mostres. Aquest any, un reunió de professió ben especial i esperada pel que representa tornar-hi després del període agut de la pandèmia.

Programa
11.00 Conferència "Com el Coaching et pot ajudar a vendre de manera més efectiva", a càrrec de Miquel Ibáñez, coach i formador.
Sala de conferències. Palau Firal (planta 0).

12.00 Acte institucional
Entrada principal del Palau Firal,
acompanyats dels col·legiats/des, així com de representants de la col·legiació i de les institucions gironines.

12.45 Trobada a la Llotja de Contractació.
Parlaments i aperitiu de cloenda. Us hi esperem!

Programació d'altres conferències

Divendres 29 d'octubre, de 16.00  a 17.00 hores

• Nom activitat: Eficiència energètica i plaques solars
• Empresa organitzadora: Advise Solutions
• Ponent: Ingrid Bendek i Arnau Corbalan

Divendres 29 d'octubre, de 19.00 a 20.00 hores

• Nom Activitat: WOW! Startups àrea. La Silicon Valley Europea a Girona
• Empresa organitzadora: WOW! Startups.
• Ponent: Jou Esparraguera (CCO Retail & eDelivery a García de Pou)

Dilluns 1 de novembre, de 11.00 a 12.00 hores

• Nom Activitat: Tenir cura de la pell de manera natural a la tardor
• Empresa organitzadora: Arôms Natur
• Ponent: Pilar Arbó

Amb ganes de ser-hi, us hi esperem!