Els agents comercials col·legiats gaudeixen d'avantatges en el retrobament amb les fires d'IFEMA

madrid joya2IFEMA ha anunciat el retorn presencial de tres de les seves fires més importants aquest mes de setembre. Un any i mig després, la col·legiació, representada pel Consell General d'Agents Comercials d'Espanya torna a tenir una presència destacada en els salons MADRIDJOYA, BISUTEX i INTERGIFT, amb avantatges importants per als agents comercials col·legiats. Els salons tindran lloc a IFEMA (Madrid) entre els dies 16 de setembre i 19 de setembre de 2021.  El Consell tindrà un estand (6G07), al Pavelló 06 (MadridJoya), amb totes les mesures de seguretat i protocols COVID19 per garantir una presència segura.

Els agents comercials col·legiats podran gaudir d'una sèrie d'avantatges, gràcies a l'conveni renovat entre el CGAC i la direcció de la fira. Entre d'altres:
  • Entrada gratuïta. Cal demanar el codi al Col·legi d'Agents Comercials de Girona abans del 15 de setembre.
  • Aparcament gratuït, amb la presentació del Carnet Professional. Els col·legiats poden recollir cada dia el seu tiquet de pàrquing gratuït a l'estand de el Consell General.  En aquesta edició MadridJoya, que comença el dijous 16 de setembre, es pot retirar cada dia un val per col·legiat, prèvia presentació per part de l'interessat del tiquet expedit a l'aparcament i del carnet col·legial. Només fins a exhaurir d'existències.
  • Consulta de les ofertes d'ocupació dels expositors de la fira que busquen professionals de la venda al Portal de Ocupació dels Agents Comercials d'Espanya i en el propi estand de CGAC.
MADRIDJOYA- BISUTEX
  • Dates: del 16 al 19 de setembre de 2021
  • Horaris: de 10.00 a 19.00 hores (l'últim dia fins a les 18:00 hores)
INTERGIFT
  • Dates: del 15 al 19 de setembre de 2021
  • Horaris: de 10.00 a 19.00 hores (l'últim dia fins a les 18:00 hores)
El retrobament del sector

El saló Intergift obrirà les seves portes del 15 al 19 de setembre, i Bisutex i Madridjoya ho faran del 16 al 19. La celebració conjunta d'aquestes convocatòries convertirà a la ciutat en el gran aparador de novetats i tendències de cara a la temporada Tardor-Hivern 2021/22, especialment orientades a les campanyes de Nadal i Reis. S'hi suma a la seva celebració, MOMAD, configurant així la gran citat de tendències de moda i novetats de grans sinergies i oportunitats de negoci.

A més d'obtenir l'acreditació professional a aquests esdeveniments, el sistema permet igualment sol·licitar el registre en Lifestyle LIVEConnect, eina imprescindible per preparar i gestionar l'assistència als salons. Aquest és un nou servei digital que permetrà crear comunitat i disposar d'una plataforma en línia durant tres mesos des d'on poder enfortir llaços i multiplicar les oportunitats de negoci, en qualsevol moment.