La col·legiació amplia la gratuïtat del CRM dels agents comercials col·legiats fins a final d'any

El Consell General d'Agents Comercials, com a part de el Pla Especial de Continuïtat i Mesures de Suport a les persones col·legiades des del començament de la crisi sanitària i econòmica de la Covid-19, ha decidit ampliar el període de gratuïtat del nou CRM dels agents comercials fins al 31 de desembre de 2021.

La posada en marxa i implantació del CRM, amb característiques pròpies i ajustades al treball dels agents comercials, ha tingut tan bona acollida que moltes persones usuàries han fet un retorn i propostes de millores. El Consell Generl les ha recollit i ara redimensiona la plataforma, convertint-la en un CRM millor i més adaptat a les necessitats dels agents comercials. En aquesta fase d'actualització del programari, el Consell ha decidit ampliar el període de prova gratuït fins al 31 de desembre de 2021, quan inicialment estava previst fins al 31 d'agost. És a dir, totes les persones col·legiades que hagin rebut la seva llicència la mantindran gratuïta fins a final d'any, de la mateixa manera que totes aquelles que la sol·licitin ara. El CRM dels agents comercials d'espanya desenvolupat per la col·legiació és un programari Custom Relationship Manager (CRM) que suposa el primer CRM pensat per i per a agents comercials.

Passat el període de prova, tindrà un preu per al públic de 7 € / mes + IVA i un preu especial per a col·legiats de 5 € / mes + IVA (preu excepcional tenint en compte els existents en el mercat).

Aquesta eina innovadora ajuda als autònoms a gestionar les seves oportunitats, optimitzar el seu treball, augmentar la seva productivitat i millorar la seva relació amb els clients a través panell de comandament  molt complet que inclou gestió de contactes, oportunitats, processos de vendes, informes d'anàlisi, embuts de vendes, històric de visites, planificació amb calendari, i molt més. El CRM dels agents comercials està dissenyat de manera que ofereix una experiència adaptada a les necessitats de cada agent comercial. A través d'un Dashboard dotat de Widgets personalitzables, cada usuari pot configurar els accessos directes, els panells i les eines que més li interessa ressaltar en el seu treball, facilitant una experiència d'ús intuïtiva i àgil.

Desenes d'agents comercials van participar recentment en el Webinar de presentació del nou CRM.  Fes clic aquí per veure'l - tutorial complet.

Demana EL TEU CRM aquí!

Aquesta mesura s'uneix a la pròrroga d'altres iniciatives excepcionals, com l'augment fins a final d'any dels descomptes de fins a 12 cèntims a Repsol o la posada les campanyes dirigides als joves i a les dones, que faciliten avantatges i serveis especials per tots els nous col·legiats menors de 36 anys i les dones de totes les edats, també vigents fins a final d'any, en aquells Col·legis participants en el Pla.