La col·legiació activa un programa de beques per a la formació internacional

El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC) i l'ICEX-CECO han anunciat la posada en marxa d'un programa de beques per facilitar l'accés al nou curs institucional d'Agent Comercial Internacional, el primer de les seves característiques que s'impulsa a l'estat espanyol. El programa becarà el 50% del preu de la matrícula a un total de cinc col·legiats/des. El 50% restant es podrà abonar amb diferents pagaments, gràcies a l'acord del Consell amb el Banc Sabadell. Aquesta nova iniciativa se suma al 30% de descompte especial que ja tenen tots els agents comercials col·legiats/des.

Els col·legiats gironins interessats han d'enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., abans del pròxim 30 de juliol, acompanyat del currículum professional i acadèmic i un breu text en què s'exposi el motiu de la petició. La Comissió Permanent de CGAC serà l'encarregada de seleccionar un total de cinc alumnes per a cada curs que se celebri cada any. El termini de matriculació per a la primera edició del nou curs, que se celebrarà a partir de la tardor de 2021, ja està obert.

Títol d'Agent Comercial Internacional

Amb aquest curs i per primera vegada a l'estat espanyol, l'alumne obtindrà la titulació d'Agent Comercial Internacional. El programa formatiu està dissenyat per obtenir els coneixements imprescindibles per abordar la carrera professional com a agent comercial en un context internacional. El nou curs comprèn 250 hores lectives amb 16 setmanes de classe, entre les quals s'intercalen espais de descans i recuperació. El curs es desenvoluparà entre el 4 d'octubre de 2021 i l'11 de març de 2022 mitjançant el Campus Virtual, i serà impartit per professionals en exercici de reconegut prestigi amb una àmplia experiència en el camp docent.

El curs, que aborda de manera rigorosa tots els conceptes i coneixements que un Agent Comercial Internacional ha de conèixer per poder proposar, valorar i assessorar operacions comercials en el context internacional, tindrà un cost de matrícula de 2.400 euros. No obstant això, els Agents Comercials Col·legiats que accedeixin a el curs tindran un preu especial bonificat en un 30%, d'acord amb la política de suport a la col·legiació que impulsa el CGAC amb la col·laboració de l'ICEX. De la mateixa manera, els beneficiaris d'aquest programa de beques per al qual se sol·licita el concurs dels col·legis tindran accés a un preu especial d'un 50%.