Si ets agent comercial col·legiat, entra de franc a l'MWC21 i 4YFN

Fira de Barcelona acollirà del 28 de juny a l'1 de juliol l'MWC Barcelona 2021 i el 4YFN.  Els agents comercials col·legiats podran accedir de franc a través d'un codi que es facilita des del Col·legi d'Agents Comercials de Girona. Aquest codi expira el 18 de juny, per la qual cosa s'ha de demanar abans d'aquest dia i obliga a registrar-vos abans d'aquesta data. L'MWC21 i 4YFN seran esdeveniments Touchless. S'hi accedeix per reconeixement facial i a través del mòbil. No hi ha l'opció de registrar-se in situ i tampoc hi huarà acreditacions impreses.

Per registrar-se  només s'han de seguir els següents passos, utilitzant el Codi que us facilitarem i que podeu demanar a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202 040

1. Canviar el CODI DISCOVERY aquí a la casella de "Apply code". Recordeu que aquest codi expira el 18 de juny.
2. Per poder realitzar el registre necessitareu tenir a mà la documentació següent:

• El DNI (per les dues cares en documents separats) o passaport.
  • Una foto o la càmera de l'ordinador activada.
  • Un correu electrònic.

3. Completeu els camps obligatoris i rebreu la confirmació de registre al correu electrònic.

Us recordem que:
1. No hi haurà opció de registre in situ. Tots els registres s'han de fer prèviament seguint els passos anteriors.
2. No hi haurà acreditacions impreses. Caldrà descarregar MY MWC app al mòbil per accedir al recinte. Està disponible a les botigues d'AndroidiOS i Huawei.
3. El sistema revisarà tant el document d'identitat com la foto, ja que l'accés al recinte es farà mitjançant reconeixement facial i DNI / Passaport. Si no vol seguir aquests passos, hauria de seguir el procediment manual a través del servei d'atenció a client.
4. Tots els assistents a l'MWC21 han de complir amb tots els tests Covid i requisits d'accés, de manera que si us plau, revisi bé el correu amb totes les instruccions sobre les mesures de salut i seguretat establertes. Pot trobar-les aquí.

Considerat l’esdeveniment més influent i important de la indústria tecnològica, l'MWC Barcelona aporta:

• Lideratge de pensament significatiu: participeu en conferències, programes i seminaris dirigits per influents de la indústria
  • Exposició destacada: experimentar productes i serveis d'empreses mundials de tecnologia mòbil i mòbil
  • Xarxes excepcionals: creeu relacions amb el 59% dels responsables de decisió sènior més influents de la indústria, inclosos 8000 consellers delegats
  • Innovacions més calentes: descobriu nous productes, tecnologia d’avantguarda i idees revolucionàries
  • L'abast més ampli de la indústria: feu negocis amb més de 100.000 assistents de més de 200 països.