Sol·licita aquí el CRM AC, el primer creat per i per a agents comercials

El Consell General i la Fundació dels Agents Comercials d'Espanya han impulsat un pla especial de Continuïtat i Mesures de Suport per facilitar informació, formació i recursos als agents comercials des del començament de la crisi sanitària i econòmica provocada pel COVID-19. Com a part d'aquestes mesures de suport, s'inclou el CRM dels Agents Comercials d'Espanya, un programari Custom Relationship Manager (CRM) que suposa el primer CRM pensat per i per a Agents Comercials.

Desenes d'agents comercials van participar recentment en el Webinar de presentació de la nova CRM, que estarà disponible gratuïtament per a tots els i les agents comercials col·legiats fins el 31 d'agost de 2021 per ajudar a dotar els professionals de noves eines amb les quals afrontar els efectes de la pandèmia i lluitar a favor de la recuperació econòmica amb totes les armes que brinden les tecnologies en la gestió comercial. Fes clic aquí per veure de nou el webinar tutorial complet. Passat el període de prova, tindrà un preu per al públic de 7 € / mes + IVA i un preu especial per a col·legiats de 5 € / mes + IVA.

"Tots els CRMs estan pensats per a les empreses i els seus directors comercials", explica el seu impulsor, però, tal com informa el president dels Agents Comercials d'Espanya, Francisco Manuel Maestre, "aquest programa ha estat dissenyat per primera vegada per respondre a les necessitats específiques dels professionals de la venda". Aquesta eina innovadora ajuda als autònoms a gestionar les seves oportunitats, optimitzar el seu treball, augmentar la seva productivitat i millorar la seva relació amb els clients a través d'un complet panell de comandament que inclou gestió de contactes, oportunitats, processos de vendes, informes d'anàlisi, embuts de vendes, històric de visites, planificació amb calendari, i molt més. El CRM dels agents comercials està dissenyat de manera que ofereix una experiència adaptada a les necessitats de cada agent comercial. A través d'un Dashboard dotat de Widgets personalitzables, cada usuari pot configurar els accessos directes, els panells i les eines que més li interessa ressaltar en el seu treball, facilitant una experiència d'ús intuïtiva i àgil.